sábado, 11 de novembro de 2017

A infancia de Arteixo réndelle homenaxe a Rosalía na III edición do Concurso de Recitados que leva o seu nome

É unha enorme satisfacción ver á infancia recitando a Rosalía  e escoitar os seus poemas en distintos acentos nun concello multicultural como é Arteixo, a miña terra. A infancia toma o certame moi en serio, prepárase moito durante o ano para ese día ver recompensado tan grande esforzo. Cada ano é mellor, eu agradézoo moito xa ademáis de fomentar o amor por Rosalía e a súa obra, tamén vai en aumento o amor pola poesía e as nosas autoras, así como tamén se contribúe a fomentar o uso e amor polo noso idioma.

A Rede Municipal de Bibliotecas do Concello de Arteixo organiza o acto e Ana Hermida quen o coordina e conduce desde o seu inicio, hai xa tres anos. Na foto a gañadora deste ano, foi moi bonito vela e escoitala, ao igual que todas as nenas e nenos participantes, díxome que había tres anos que me vira dramatizando a Rosalía e que quixo facer algo semellante, respondinlle que ela facíao infinitamente mellor ca min, estaba coa súa irmá que non puido participar pola pouca idade e que ao remate tamén me recitou a Rosalía. Agardo con moita ilusión a próxima edición, seguro que me sorprenden gratamente. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario